18
Қаңтар
2024
«Кәмелетке толмағандар арасында суицидтің алдын алу» семинар-практикум
2024 жылғы 18 қаңтарда сынып жетекшілеріне арналған «Кәмелетке толмағандар арасында суицидтің алдын алу» семинар-практикумы өткізілді. Мақсаты: жеке тұлғаның суицидтік үрдістерінің алдын алу бойынша сынып жетекшілерінің психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру.
Тапсырмалар
* мұғалімдерге суицидтік ниеттердің алдын алу бойынша жасөспірімдермен жұмыс істеу тәсілдері мен әдістерін көрсету;
* оқушылармен әрі қарай жұмыс істеу үшін қондырғының оң мәнін анықтау.
Семинар-практикум келесі жоспар бойынша өтті.
1.Мектеп психологы сынып жетекшілерін «Балалар мен жасөспірімдер арасындағы суицидтік мінез-құлықтың алдын алу» (презинтация слайд, бейнеролик қарау) баяндамасымен таныстырды
2. Практикалық бөлім: «Миға шабуыл» мұғалімдеріне арналған іскерлік ойын (жағдайлармен жұмыс) .
(сыни тұрғыдан ойлау технологиясы)
Мақсаты: мұғалімдерге суицидтік ниеттердің алдын алу бойынша жасөспірімдермен жұмыс істеу тәсілдері мен әдістерін көрсету; өз сезімдеріне жүгінуге, өмір құндылықтарына деген көзқарастарын талдауға көмектесу.
сыныптағы, мектептегі педагогикалық жағдайлар (сынып жетекшілері топтарда жұмыс істеді, пед.жағдайларды шешті).
3.Таратылды: сынып жетекшілеріне педагог - психологтың ұсыныстары. «Суицидтік мінез-құлық белгілерін көрсететін жасөспірімге тап болған тәрбиешілерге арналған кеңестер» мұғалімдер суицидтік мінез-құлықтың себептері, факторлары, динамикасы туралы ақпаратпен танысты, жақындап келе жатқан суицидті қалай байқау керектігі, егер балада суицидтік мінез-құлық белгілері байқалса не істеу керектігі туралы ұсыныстар берілді.
18 января 2024 года был проведен Семинар-практикум для классных руководителей «Профилактика суицида среди несовершеннолетних» Цель: повышение психолого-педагогической компетентности классных
руководителей по профилактике суицидальных тенденций личности.
Задачи
• показать педагогам приёмы и методы работы с подростками по профилактике суицидальных намерений;• обнаружить позитивное значение установки для дальнейшей работы с учениками.
Семинар- практикум прошел по следующему плану.
1.Психолог школы ознакомил классных руководителей с докладом ««Профилактика суицидального поведения среди детей и подростков» (презинтация слайд, просмотр видеоролика)
2. Практическая часть: Деловая игра для педагогов «Мозговой штурм» (работа с ситуациями) .
(технология критического мышления)
Цель: показать педагогам приёмы и методы работы с подростками по профилактике суицидальных намерений; помочь обратиться к своим чувствам, проанализировать свое отношение к ценностям жизни.
педагогические ситуации в классе, в школе (классные руководители работали в группах, решали пед.ситуации).
3.Были розданы: Рекомендации педагога- психолога классным руководителям. «Советы для педагогов, столкнувшихся с подростком, демонстрирующим признаки суицидального поведения» Педагоги были познакомлены с информацией о причинах, факторах, динамике суицидального поведения, были даны рекомендации, как заметить надвигающийся суицид, что делать, если у ребенка замечены признаки суицидального поведения.
Тапсырмалар
* мұғалімдерге суицидтік ниеттердің алдын алу бойынша жасөспірімдермен жұмыс істеу тәсілдері мен әдістерін көрсету;
* оқушылармен әрі қарай жұмыс істеу үшін қондырғының оң мәнін анықтау.
Семинар-практикум келесі жоспар бойынша өтті.
1.Мектеп психологы сынып жетекшілерін «Балалар мен жасөспірімдер арасындағы суицидтік мінез-құлықтың алдын алу» (презинтация слайд, бейнеролик қарау) баяндамасымен таныстырды
2. Практикалық бөлім: «Миға шабуыл» мұғалімдеріне арналған іскерлік ойын (жағдайлармен жұмыс) .
(сыни тұрғыдан ойлау технологиясы)
Мақсаты: мұғалімдерге суицидтік ниеттердің алдын алу бойынша жасөспірімдермен жұмыс істеу тәсілдері мен әдістерін көрсету; өз сезімдеріне жүгінуге, өмір құндылықтарына деген көзқарастарын талдауға көмектесу.
сыныптағы, мектептегі педагогикалық жағдайлар (сынып жетекшілері топтарда жұмыс істеді, пед.жағдайларды шешті).
3.Таратылды: сынып жетекшілеріне педагог - психологтың ұсыныстары. «Суицидтік мінез-құлық белгілерін көрсететін жасөспірімге тап болған тәрбиешілерге арналған кеңестер» мұғалімдер суицидтік мінез-құлықтың себептері, факторлары, динамикасы туралы ақпаратпен танысты, жақындап келе жатқан суицидті қалай байқау керектігі, егер балада суицидтік мінез-құлық белгілері байқалса не істеу керектігі туралы ұсыныстар берілді.
18 января 2024 года был проведен Семинар-практикум для классных руководителей «Профилактика суицида среди несовершеннолетних» Цель: повышение психолого-педагогической компетентности классных
руководителей по профилактике суицидальных тенденций личности.
Задачи
• показать педагогам приёмы и методы работы с подростками по профилактике суицидальных намерений;• обнаружить позитивное значение установки для дальнейшей работы с учениками.
Семинар- практикум прошел по следующему плану.
1.Психолог школы ознакомил классных руководителей с докладом ««Профилактика суицидального поведения среди детей и подростков» (презинтация слайд, просмотр видеоролика)
2. Практическая часть: Деловая игра для педагогов «Мозговой штурм» (работа с ситуациями) .
(технология критического мышления)
Цель: показать педагогам приёмы и методы работы с подростками по профилактике суицидальных намерений; помочь обратиться к своим чувствам, проанализировать свое отношение к ценностям жизни.
педагогические ситуации в классе, в школе (классные руководители работали в группах, решали пед.ситуации).
3.Были розданы: Рекомендации педагога- психолога классным руководителям. «Советы для педагогов, столкнувшихся с подростком, демонстрирующим признаки суицидального поведения» Педагоги были познакомлены с информацией о причинах, факторах, динамике суицидального поведения, были даны рекомендации, как заметить надвигающийся суицид, что делать, если у ребенка замечены признаки суицидального поведения.