30
Қазан
2023
«Адамгершілік құндылықтары негізінде тұлғаның өзін-өзі дамыту нәтижесі»
Ата-аналарды педагогикалық қолдау аясында балаларды тәрбиелеу мен дамытуда «№3 орта мектебі» КММ-де 10-11 сынып ата-аналарымен «Адамгершілік құндылықтары негізінде тұлғаның өзін-өзі дамыту нәтижесі» тақырыбында іс-шара өтті. Іс- шараның белсенді қатысушылары жауапты, мүдделі ата-аналар болды. Жоғары сынып оқушыларының жас және әлеуметтік ерекшеліктері, позитивті ата-ана болу, жоғары сынып оқушысының өз өмірін өз бетінше құруға деген ұмтылысы мен қабілетін қолдау мәселелері қарастырылды,Жеке тұлғаны дамытудың негізгі әдісі ретінде тәуелсіз іс-әрекет, сондай-ақ өзін-өзі тәрбиелеу әдістері қарастырылды. Жиналыс барысында ата-аналар белсенді жұмыс істеді, балаларының «портретін» жасады, топтарда шығармашылық жұмыс жасады, отбасылық қабырға газетін құрды, «тепе-теңдік дөңгелегі» жаттығуын жасады, тәрбие мәселелері бойынша өз пікірлерін білдірді, сауалнаманы толтырды, бұл баланың тәуелсіздігіне қатысты ата-аналардың жеке түсінігін анықтауға көмектесті. Балалардың тәуелсіздігін дамыту бойынша өз іс-әрекеттерін рефлексиялау дағдыларын үйренді, баланың тәуелсіздігін дамыту әдістерін игерді.В рамках педагогической поддержки родителей в воспитании и развитии детей в школе прошло занятие с родителями 10-11 классов на тему «Личность как результат саморазвития на основе нравственных ценностей» Активными участниками занятия стали отзывчивые, заинтересованные родители. Были рассмотрены вопросы возрастных и социальных особенностей старшеклассников, позитивного родительства, как поддержки желания и способности старшеклассника самостоятельно выстраивать свою жизнь,
самостоятельной деятельности, как главного способа развития личности, а так же приемы самовоспитания. Родители активно работали, составляли «портрет» своего ребенка, выполняли творческую работу в группах, создавали семейную стенгазету, выполняли упражнение «Колесо баланса», высказывали свое мнение по вопросам воспитания заполнили анкету, которая помогла выявить собственное понимание родителей по отношению к самостоятельности ребенка. Научились навыкам рефлексии собственных действий по развитию самостоятельности детей, овладели приемами развития у ребенка самостоятельности.#центрыпедагогическойподдержки https://www.instagram.com/p/CzBMynuNHy3/?utm_source=ig_web_copy_link&igshid=MzRlODBiNWFlZA==
самостоятельной деятельности, как главного способа развития личности, а так же приемы самовоспитания. Родители активно работали, составляли «портрет» своего ребенка, выполняли творческую работу в группах, создавали семейную стенгазету, выполняли упражнение «Колесо баланса», высказывали свое мнение по вопросам воспитания заполнили анкету, которая помогла выявить собственное понимание родителей по отношению к самостоятельности ребенка. Научились навыкам рефлексии собственных действий по развитию самостоятельности детей, овладели приемами развития у ребенка самостоятельности.#центрыпедагогическойподдержки https://www.instagram.com/p/CzBMynuNHy3/?utm_source=ig_web_copy_link&igshid=MzRlODBiNWFlZA==