08
Желтоқсан
2023
Профориентационный час «Найти себя»
Кәсіптік бағдар беру жұмысы аясында 9-сынып оқушыларымен "Өзіңді табу" тақырыбы бойынша кәсіптік бағдар беру сағаты өткізілді. Мақсаты: Оқушыларға кәсіби өзін-өзі анықтау негіздері туралы түсінік беру, өзін-өзі тануды жандандыру, өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі тәрбиелеуге ынталандыру. Кәсіптік бағдар беру сағаты интерактивті презентациядан басталды, оның барысында болашақта ең сұранысқа ие мамандықтар ұсынылды. "Кәсіптік сипаттама" интерактивті әңгіме, оқушылар "Кәсіп" ұғымдарына анықтама берді, "Мамандық", "Біліктілік", "Лауазым", бұл сөздердің барлығы адамның кәсіби сипаттамасын қамтитынын айтты. Геометриялық фигуралармен тестілеу жүргізілді. Презентациядан кейін оқушыларға "Кітап кейіпкерлерінің мамандықтары" ойынына қатысу ұсынылды. Балалар жұмбақтарды шешіп, сипаттама бойынша сұрақтар мен жұмбақтар бойынша мамандықты анықтады және т. б. Е. А. Климова тестінің көмегімен кәсіп түрлерінің жіктелуіне сәйкес сыныптағы әр оқушының кәсіби бейімділігін анықтады. Мамандық таңдауға қандай факторлар әсер етуі мүмкін екендігі талқыланды. Осылайша, "Өзіңді табу" тақырыбындағы кәсіптік бағдар беру сағаты 9-сынып оқушылары үшін қызықты және танымдық тәжірибеге айналды. Ол оларға болашақта жастарға ашылатын көптеген мүмкіндіктерді көрсете алды және оларға мамандықты саналы түрде таңдауға көмектесті. В рамках профориентационной работы с учащимися 9 классов был проведен профориентационный час по теме: «Найти себя». Цель: дать учащимся представление об основах профессионального самоопределения, активизировать самопознание, побуждать к самовоспитанию, саморазвитию, самообразованию. Профориентационный час начался с интерактивной презентации, в ходе которой были представлены самые востребованные профессии в перспективе. Интерактивная беседа " Профессиональная характеристика", учащиеся дали определение понятиям «Профессия», «Специальность», «Квалификация», «Должность», сказали что все эти слова вместе содержат профессиональную характеристику человека. Было проведено тестирование с геометрическими фигурами. После презентации, учащимся было предложено принять участие в игре «Профессии героев книг». Ребята разгадывали загадки, и определяли профессию по вопросам и загадкам.